Massa Lek & bus..


Kommentarer
Postat av: Syster

Helt underbara bilder =) Bara älskar dina kort. Jag är glad om jag bara blir hälften så duktig som dig <3 *stolt*

Svar: Tack så mycket älskade syster :) Haha äsch du är riktigt duktig du med ju! helt ärligt är du bättre än din bror på att ta kort! Och det säger jag inte för att ja inte riktigt gillar honom utan för ja har sett bilder han tagit på molly samt bilar o nästan alla har kommit helt ur fokus eller missat rätt fokus punkt osv. så helt ärligt så tycker jag du är bättre för du får dom flesta bilder i bra fokus! :) Så va stolt över dig själv! :) För det är jag! Kram. <3
Jessica Widh

2013-03-18 @ 18:57:19
URL: http://jennytsf.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback