Fick hem bilder och en sportflaska idag.


Kommentarer
Postat av: kaffehörnan

Hoppas du mår bra

Svar: Jodå det är toppen med mig :) allt bra med dig?
Jessica Widh

2013-06-15 @ 02:28:44
URL: http://www.kaffehornan.se
Postat av: Julia

Hej! Jag undrar om du fick din flaska ungefär vid de datum som de skrev att du skulle få senast? För jag skulle få min senast 14 juli & de har ju bara gått 2 dar men jag tänkte om de kanske är bra på att hålla datum och så. Jag är lite rädd att de kanske inte skickade min, jag fick ju bekräftelse åså när jag skickade efter den.. Skulle bli jätteglad om du kunde svara på detta! Tack på förhand :) julia

Svar: Hej! Kollade inte när flaskan skulle komma. Men de stod att de kunde ta 1,5 månad eller så ibland. Så oroa dig inte, den kommer nog :)
Jessica Widh

2013-07-16 @ 11:46:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback